
§ 1
Postanowienia ogólne
- Regulamin programu lojalnościowego (zwany dalej "Regulaminem") określa zasady korzystania przez Klientów z Programu Lojalnościowego.
- Definicje:
- Organizator - DG Mateusz Słota NIP: 5252775217
- Program Lojalnościowy - akcja promocyjna pod nazwą. „Program Lojalnościowy” organizowana przez Organizatora. Program nie stanowi gry losowej lub zakładu wzajemnego w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.682
- Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Organizatora pod adresem https://duzygrill.pl na zasadach określonych w regulaminie Sklepu.
- Program realizowany jest od dnia 16.10.2022 r. do odwołania, którego termin zostanie podany przez organizatora do wiadomości uczestników z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem za pośrednictwem informacji umieszczonych na stronie internetowej Organizatora.
- Adres do korespondencji z organizatorem w sprawach związanych z programem, zwany dalej „adresem organizatora” jest następujący: info@duzygrill.pl.
§ 2
Warunki uczestnictwa w programie lojalnościowym
- Udział w Programie Lojalnościowym jest nieodpłatny i całkowicie dobrowolny.
- Program polega na przyznawaniu Punktów Uczestnikom, którzy dokonują zamówień Produktów poprzez sklep https://duzygrill.pl.
- Uczestnik może przystąpić do Programu Lojalnościowego wyrażając chęć przystąpienia do Programu Lojalnościowego podczas zakładania konta na stronie https://duzygrill.pl.
- Uczestnik biorący udział w Programie Lojalnościowym obowiązany jest do podawania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Uczestnik obowiązany jest, w razie zmiany podanych danych, do ich aktualizacji.
- Uczestnikiem Programu Lojalnościowego jest każda osoba, która:
- zarejestrowała w Sklepie konto klienta zgodnie z regulaminem Sklepu
- zaakceptowała treść Regulaminu Sklepu.
§ 3
Zasady przyznawania punktów
- Punkty przyznawane są w zależności od wartości dokonanego zakupu, zgodnie z następującymi zasadami:
- za każde 10 zł wydane w sklepie przyznawany jest 1 punkt. Przy ustalaniu wartości zakupu grosze zaokrągla się w dół do pełnych złotych;
- do naliczania Punktów uwzględnia się wyłącznie cenę Produktów (nie uwzględnia się kosztów dodatkowych, jak np. koszty przesyłki);
- Punkty są naliczane w profilu w momencie wysyłki zamówienia do Uczestnika;
- Punkty nie są przyznawane za zamówienia, które skorzystały z akcji rabatowej;
- Dodatkowe 20 punktów można uzyskać za pozostawienie opinii pod jednym z produktów dostępnych w sklepie
- Każdy Uczestnik po zalogowaniu się na swoim koncie ma możliwość sprawdzić ilość uzyskanych Punktów.
- Organizator zastrzega sobie możliwość wyłączenia przyznawania punktów za zakup niektórych Produktów, o czym informuje w opisie każdego takiego Produktu.
- Uczestnik ma również możliwość uzyskania dodatkowych Punktów w Programie Lojalnościowym poprzez udział w odrębnych akcjach promocyjnych prowadzonych przez Organizatora – na warunkach wskazanych w danej akcji.
- Punkty lojalnościowe nie podlegają wymianie na pieniądze i nie są pieniądzem elektronicznym.
- Punkty lojalnościowe nie mogą zostać przeniesione przez Uczestnika na inne Konto. Uczestnik nie może przekazać swoich Punktów lojalnościowych innemu Uczestnikowi.
§ 4
Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych zebranych podczas Programu Lojalnościowego jest Organizator. Dane osobowe będą przetwarzane przez Organizatora zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami (w tym: rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE [RODO] oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. z 2018 r., poz. 1000).
- Organizator przetwarza dane osobowe Uczestników celem i przez okres niezbędny do przeprowadzenia i rozliczenia Programu Lojalnościowego.
- Podstawą przetwarzania danych Uczestnika jest:
- przeprowadzenie Programu Lojalnościowego zgodnie z zaakceptowanym przez Uczestnika Regulaminem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- prawnie uzasadniony interes Organizatora, polegający w szczególności na dochodzeniu roszczeń względem Uczestników lub obronę przed zgłoszonymi roszczeniami oraz prowadzenie korespondencji itd. (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Uczestnik ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
§ 5
Reklamacje
- O wszelkich nieprawidłowościach związanych z Programem Lojalnościowym Uczestnik powinien poinformować Organizatora drogą mailową.
- Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora w terminie 14 dni roboczych od daty ich otrzymania. Organizator rozpatrując reklamację stosować będzie postanowienia Regulaminu. O decyzji Organizatora Uczestnik zostanie powiadomiony poprzez podany e-mail lub telefon.
§ 6
Postanowienia końcowe
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w każdym czasie. Uczestnicy zostaną poinformowani o zmianach za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres wskazany przy rejestracji - na co najmniej 14-dni przed wejściem zmian w życie. Zmiana Regulaminu nie może naruszać praw nabytych przez Uczestników.
- W odniesieniu do Uczestników nie będących konsumentami w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego do rozstrzygania wszelkich sporów wynikłych ze stosowania Regulaminu właściwy jest sąd powszechny właściwy ze względu na siedzibę Organizatora.
- Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Uczestników będących konsumentami w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi Konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem Programu Lojalnościowego, zastosowanie mają postanowienia Regulaminu Sklepu i polityki prywatności Organizatora.
Niniejsza wersja Regulaminu wchodzi w życie z dniem 21.07.2023 r.